در عصر دانایی با دانا خبر      دانایی؛ توانایی است      دانا خبر گزارشگر هر تحول علمی در ایران و جهان      دانایی کلید موفقیت در هزاره سوم      
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
کد خبر: ۱۱۶۲۴۳۹
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰
وزیر آموزش و پرورش از تشدید نظارتها بر مجتمع های آموزشی خبر داد.
به گزارش گروه آموزش خبرگزاری دانا (داناخبر) و به نقل از ایرنا، وزیر آموزش و پرورش گفت: به عنوان بخشی از اقدام های این وزارتخانه در قالب برنامه ریزی برای سال تحصیلی 94-93، عملکرد مجتمع های آموزشی و پرورشی اصلاح می شود.

علی اصغر فانی  با اشاره به برخی انتقادها در خصوص عملکرد مجتمع های آموزشی و پرورشی تاکید کرد: برنامه ریزی های مناسب برای اصلاح ساختار و روند فعالیت این مجتمع ها انجام می شود.

وی مشکل عمده این مجتمع ها را این عنوان کرد که رییس مدرسه ای که زیر نظر مجتمع قرار دارد باید با واسطه رییس مجتمع با رییس آموزش و پرورش مرتبط شود.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص محتوای مد نظر در اصلاح این مجتمع ها احتمال دادکه لایه میانی مدیریتی آنها حذف شود تا روسای مدارس به نحو مستقیم با روسای آموزش و پرورش مرتبط شوند.

وی افزود: از سوی دیگر تفاوت هایی بین مجتمع های شهری و روستایی دیده می شود که تمام این موارد نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.
ارسال نظر
نظرات بینندگان
آرام دادخواه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۷
13
10
باحذف مجتمع های آموزشی مدارس کاملا مخالفم .چون موجب هرج ومرج ،سوئ استفاده برخی ،عدم اعتماد به نفس مدیر ،عدم رقابت سالم، حتی مدیر نمی تواند بخشنامه را خودش دریافت کند ،باطرح وبرنامه های مفید او مخالفت می شود چون نباید رودست مافوق مطرح شود ،همش باید باج بدهد تابتوانددوام بیارد ،اصلا چرا طر ح برنام ه ای بدهد که به نام او تمام شودمخصوصا مدیرمجتمعی که اصلا سابقه مدیریت ندارد برمدیر باسابقه مدیریت طولانی بدون اطلاع از دستورالعملها و.....فقط دوست دارد حکومت کند وای به حال اون دانش اموزان مظلوماگر مدیر مدرسه اش صبر ایوب نداشته باشد.مشکلات انقدرزیاداست که دراینجا نمی گنجد لطفا کاری بکنید
سلام همکار عزیز
نظرتون محترم! آخرش نفهمیدم مخالف حذف مجتمع هستی یا موافق.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۰
15
20
آقای وزیر واقعاً مجتمع ها خوب عمل کردند در زمانی که سرانه ها به شدت کم شده بود مجتمع ها با همفکری این مشکل را رفع کردند وقتی مشکلی برای سیستم ها یا غیره برای مدرسه ما پیش می آمد مجتمع آن را تا حد توان حل می کرد و نیازی به رفتن مسافت زیاد به اداره نبود خواهشمندیم مجتمع ها باقی بمانند
سلام عزیز
خودت ضعیفی ! واسه خاطر همینه که مدیر مجتمع را قوی می بینی. اگر خودت با اولیا همفکری می کردی مشکل مالی مدرسه را مرتفع می کردی.معلومه از سیستم هم زیاد سر در نمی آری.اگه یاد بگیری دیگه اصلاً و ابدا نیازی به مدیر مجتمع نخواهی داشت.
امیدوارم به دل نگیری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۷
3
11
مجتمع! تو را خدا از اقای وزیر دلگیر نشی .کارشناسی نشده اومدی و کارشناسی شده داری میری.اونی که باید ناراحت بشه دانش آموزها هستن.چون آتش طرحها و برنامه های اینچنینی اونها را می سوزونه.
محمد محمدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
9
27
ما دبيران با حذف مجتمع هاي شهري وروستايي صد درصد موافق هستيم صددرصد
البته ما نه فقط من جمع نبند مجتمع ها باقی خواهد ماند ببین اینو کی گفتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴
23
9
من با خذف مجتمع ها مخالفم چون مذیران مجتمع ومعاونین وهمکاران مجتمع شب وروز در تلاش می باشند
بله چون شما دبیران محترم با گرفتن اضافه کار به خدا قسم از زیر کار در رو هستید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۵
25
5
سلم اگر مجتمع ها منحل شوند مشکلات زیادی در مدارس بوجود می آید کاری نکنید که دو باره پشیمان شوید .مدارس از امکانات هم استفاده می کنند . امید است با ادامه مجتمع ها شاهد شکو فایی هر چه بیشتر مدارس باشیم. در صدد حل نقاط ضعف باشیم نه انحلال آن ها به امید خدا
فاطمه نزاهت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۶
21
8
جناب آقای وزیر با سلام.طرح حذف مجتمع ها نتیجه کدام تحقیقات و نظرسنجی میباشد؟مگر این طرح در سند تحول مطرح نگردیده و از راههای اجرای این سند نمیباشد؟جناب آقای وزیر بدلیل توسعه مدارس از جهت کمی نظارت ادارات آموزش و پرورش بر فعالیت های مدارس کمتر شده لذا مدیران مجتمع ها بعنوان نمایندگان اداره نظارت بهینه ای بر مدارس دارند.اگر آیین نامه مجتمع ها درست اجرا میشد بازخورد بهتری میوانستیم از مجتمع ها بگیریم ولی متاسفانه حمایت های آنچنانی بعضی مسئولین اداری از مدیران مدارس باعث به حاشیه کشیده شدن مدیران مجتمع شد تا آنجا که این مدیران حتی احساس بی ارزشی نیز نمودند مدیرانی که اکثر قریب به اتفاقشان تحصیلکرده و دارای سوابق مدیریتی خوبی هستند. پیشنهاد میکنم جهت نظارت کافی بر آموزش در مدارس مجتمع ها با استحکام تمام به فعالیت ادامه دهند ضمن اینکه در انتخاب مدیران مجتمع آیین نامه مجتمع کاملا رعایت گردد و کلیه مدارس تحت پوشش ملزم به رعایت آیین نامه باشند و حمایت لازم از مدیران مجتمع بعمل آید تا شاهد تحول بنیادین در آموزش باشیم. با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
22
8
بنده به عنوان مسئول امتحانات با اداره با خذف مجتمع ها شدیداً مخالفم چرا که الان برای جمع آوری اطلاعات مدارس تنها سرکارم با معاون اجرایی است ولی با خذف مجتمع ها باید با تمام مدیران مدارس سرکار داشته باشم که این کار مشکلات زیادی دارد
علي
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۸
7
4
نظر كار شنا سان تخصصي مهم است
محمد حمیدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲
18
3
من با حذف مجتمع صد در صد مخالفم چون از زمان تاسیس مجتمع ها رقابت شدیدی بین مدارس درون مجتمع و حتی بین خود مجتمع ها رخ داده است . تحرک و پویایی مدارس در این چند سال اخیر کاملا مشهود هست و همچنین مدیران مدارس با وجود مجتمع ها در انجام تصمیمات خود می توانند از همفکری مدیر مجتمع و معاونین استفاده کنند که تاثیر بسیار خوبی در اجرای تصمیمات و برنامه ها دارد/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
16
4
با سلام بیایید واقع نگر باشیم
من در یک مجتمع روستایی کار می کنم آقای وزیر فقط یک سری حرف های معلمانی را می زند که خواهان پیشرفت نیستند و همیشه میل به در جا زدن و عقب کرد را دارند . آیا وزیر از کلاس های چند پایه خبر دارد که حالا شش پایه شده اند و قبل از تشکیل مجتمع های روستایی معاون آموزگار کلاس چند پایه نصف وقت خود رابه دنبال امور اداری مدرسه می گذراند و هر وقت از او سوال می شد کجا بودی امور اداری گچ ، نفت، پاسخ به نامه های اداری که در سال های اخیر چند برابر شده اند . آیا خبر داشتید که امور اداری مدارس در زمینه ی فن اوری اطلاعات و هوشمند ساری انواع نرم افزار ها اداری مثل دانا، توصیفی ، حسابداری ، کاری نیست که یک مدیر آموزگار کلاس چند پایه انجام بدهد آیا آقای وزی اطلاع دارید چند درصد مدارس تک پستی رایانه دارند آیا از آرامش دانش آموزان و معاون آموزگار مدارس روستایی خبر دارید که فقط به درس و پرورش دانش آموزان مشغولند این کلمه از وزیر برای من جالب بود که می گوید مجتمع ها آقا بالا سرند در مورد مجتمع های شهری شاید قبول داشته باشم ولی در مورد مجتمع های روستایی که مدیر مجتمع و عوامل همه به امور خدماتی و اجرایی مشغولند کدام اقا بلا سر این معاون آموزگار است که دستور می دهد که بیایید مشکلات را حل کنید و خود دست به سیاه و سفید نمی زند خلاصه با حذف مجتمع های روستایی یک عقب کرد به گذشته است که دوباره معلم راهنمای روستایی را زنده می کند این معلم راهنمای روستایی است که آقا بالا سر است و دست به سیاه و سفید نمی زند
در مورد مجتمع های روستایی اگر حذف شوند یک معلم به آموزش ابتدایی یا راهنمایی اضافه نخواهد شد چرا در یک مجتمع روستایی 3 نفر مشغول کارند 1- مدیر که در صورت حذف مجتمع به جای مدیریت مجتمع به عنوان مدیر مستقل همان آموزشگاه که مرکز مجتمع بود باقی می ماند 2- معاون پرورشی که کار شش مدرسه را انجام می داد به عنوان معاون یا مربی یکی از مدارس مجتمع معرفی میشود که بستگی به آمار مدارس دارد و 3- معاون اجرایی که همان دفتر دار سابق است به عنوان معاون اجرایی یکی از مدارس پر جمعیت مجتمع مشغول به کار خواهد شد و حال به جای یک مدیر شش مدیر داریم به جای یک نفر شش نفر به دنبال امور اداری هستند شش کامپیوتر برای امور اداری لازم داریم دیگر نمی شود از امکانات یک مدرسه برای مدارس دیگر استفاده کرد و صد ها دیگر دیگر باید به دنبال احیای راهنمای تعلیماتی باشیم ...
آقای وزیر به فکر این همه مدارس رنگارنگ سطح شهرها باشید که دیکر مدرسه دولتی باقی نمانده است هم سودی برای دولت ندارند هم خانواده ها را سر کیسه می کنند در یک شهر 20هزار نفری چند هزار تیز هوش به قول دبیران دانش آموزان تیز هوشی که رو خوانی بلد نیستند بهتر نیست که اجازه بدهیم این دانش آموزان که هزینه ای برابر با مدارس غیر دولتی پرداخت می کنند به مدارس غیر دولتی بروند تا آموزش و پرورش در بحث مشارکت های مدمی فعالتر بشود زیرا مدارس سمپاد ، نمونه ها ، هیئت امنایی ، شاهد و ... هم هزینه ی مدارس غیردولتی را از دانش آموزان دریافت می کنند هم مثل مدارس دولتی بلکه بیشتر از امکانات دولتی استفاده می برند . امید وارم نمایش بدهید

من قبلا 12 سال معلم راهنمای روستایی بوده ام و 29 سال سابقه کار دارم خیلی از معلمان مدارس تک پستی و چند پایه هرچه کنترل می شدند ساعت 9 به سر کار می رفتند و ساعت 11 بر می گشتند به بهانه انجام امور اداری چون یک راهنما نمی توانست روزی 40 روستا را با یک موتور بازدید کند در پاسخ به نفر دوم چه بهتر است به جای نظر سنجی از معلمانی که در کنترل و نظارت مجبورند بموقع سر کار حاضر شوند و خوب کار کنندو با این خبر وزیر خوشحال شدند بهتر است از اهالی روستاها و دانش آموزان نظر سنجی کرد که قبلا وضع مدارس چند پایه چطور بود و با ایجاد مجتمع های روستایی چقدر بهتر شده است حال که دانش آموزان و روستائیان به اینترنت دست رسی ندارند ای معلمان درست قضاوت کنید هر چه می خواهید بنویسید و نظر بدهید دور دور شماست ولی باید از روستاها هم نظر سنجی کتبی کرد تا کذب این نظرات ثابت شود= ولی با حذف مجتمع های شهری موافقم
محمد حسین خیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
5
19
چون بنده خودم درگیر این مسئله هستم وجود مدیر مجتمع لازم نیست کاری انجام نمدهند در مدریسه پیدا نمی شوند به دنبال کار خود دربیرون هستند و برای آموزش وپرورش سربار هستند و مدیران کارها را انجام می دهند و هم چنین موجب دلسردی همکاران می شوند
م ه از بیله سوار
Iran (Islamic Republic of)
۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵
5
20
حذف مجتمع های آموزشی و پرورشی در سطح کشور موجب بر قراری ارتباط نزدیک مدیر مدرسه با روسای اداره مربوطه شده وباعث آگاهی بیشتر مدیر مدرسه با مسائل روز سیاست اجرایی قوی مدیریتی شده ودر نهایت رشد صحیح بالندگی را بوجود میآورد امیدواریم دولت محترم با اجرایی کردن این سیاست جهانی بتواند موجب بیشتر پیشرفت آموزشی کشور گردد.
همکار
Iran (Islamic Republic of)
۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۵
3
18
وقتی مدارس با هم فاصله چند صد متری دارند چگونه از امکانات هم استفاده میکنند ما که چیزی ندیدیم فقط از زمانی که مدیر مجتمع امده جز تشنج چیزی ندیدیم درمدرسه ما در این سه سال دو بار کلیه عوامل عوض شدند چون مدیر مجتمع اخلاق وعلم ندارد فقط دوست دارد حکومت کند نه مدیریت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸
4
19
من به عنوان مدیر مجتمع برای حذف مجتمع ها لحظه شماری می کنم و معتقدم که همه همکاران معاون آموزگار ومعاون دبیر به خوبی از عهده حل مشکلات مدارس بر خواهندآمد
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۷
6
12
اگه حذف نمیشن حدافل سرانه مدارس را به حساب خودشون بریزین تا برای یه پیج ومهره مدیر مجتمع را زیر سوال نبرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵
15
4
سلام جناب وزیر خواهشمندم که بدون کارشناسی دست به انحلال مجتمع ها نزنید بسیاری از مجتمع ها خوب عمل کردند وبه اهداف تاسیس مجتمع ها که همان محرومیت زدایی وعدالت اموزشی است رسیدندلطفا ادامه کار به انتخاب مدیران ادارات ومدیران مدارس بسپارید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۲:۳۲
13
7
با سلام مجتمع های روستایی کار زیادی انجام می دهند در صورتی که مجتمع های شهری مدیر بیکار است مجتمع های روستایی حکم معلم راهنما دارد ومدیر فاصله 70 الی 80 کیلومتری راباید بپیماید تا به مدارس تحت پوشش امکانات برساند .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹
4
18
با سلام به عنوان یک مدیر با مجتمع مخالفم مدارسی که مجتمع هستند مدیر مدرسه هیچگونه اختیاری که ندارد هیچ متاسفانه فقط عمله رای مدیر مجتمع میباشد اختیارات مدیریتی وتصمیمات مهم این مدیران نیاز به اجازه مدیر مجتمع دارد هرحرکتی باید به تایید مدیر مجتمع برسد اداره هم که می خواهد برود بانظر مدیر مجتمع باشد آن برادر عزیزی که میفرماید مدارس از امکانات هم استفاده می کنند بایدبداند فبلا بدون مجتمع هم این کار انجام می شد حالا باید به زور مدیرمجتمع بشد نه به صلاحدیدخود مدیر وقت زیادی از مدیران تلف می شود تا فقط گزارش های آفای مدیر مجتمع را آماده کند وبه هیچ کاری جز انچه مدیر مجتمع می گوید وامر می کند نرسد هزینه های حق مدیریتی مدیران مجتمع بار اضافی برگردن دولت وآموزش وپرورش است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
21
4
باسلام آقای وزیر خدا وکیلی مجتمع خوب عمل کردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۹
19
4
با سلام آقای وزیر مدیران مجتمع ها واقعا مشاوران خوبی هستند و راهکارهای مناسب می دهند. در نتیجه با آنان مشکلی ندارمیم وبا حذف مجتمع ها مخالفیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
16
2
با سلام آقای وزیر
به نظر اینجانب باید حساب مجتمع های شهری را از مجتمع های روستایی جدا کرد . اگر شما قصد دارید مجتمع های روستایی را هم حذف کنید مدارس روستایی با مشکلات عدیده ای در زمینه مسائل مختلف روبرو خواهد شد از جمله این موارد مشکلات هوشمند سازی مدارس روستایی. باتوجه به اینکه فعلا کار مدارس روستایی را مجتمع ها انجام میدهند درصورت انحلال مجتمع های روستایی باید خود مدارس روستایی این کار را انجام دهند که این کار نیازمند مدیر وارد به رایانه و همچنین هوشمند سازی مدارس دارد . با تشکر
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶
6
14
با سلام به نظر اينجانب مجتمع هاي روستايي با حذف عنوان مدير از معا ونين مدارس احساس مسئو ليت نمي كنند وبار تمامي مشكلات را مجتمع به دوش ميكشد . مجتمع ها حذف گردد بهتر است
مهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
3
14
فعلا همه نظرات وزیر رد شده ازبازگشایی مدارس در پنج شنبه تا واریز حقوق معلمین به حساب مدرسه ، من که چشمم اب نمی خوره از حذف مجتمع ها !!!
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۰
14
4
باسلام
از آقای وزیر عاجزانه درخواست دارم حالا که دست بعضی از به اصطلاح مدیران از بیت المال مسلمانان با ایجاد مجتمع ها کوتاه شده از حذف این مجتمع ها منصرف گردند که خود این امر گامی به عقب است . با تشکر فرهنگی دلسوز
اکبرج
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۸
3
15
باسلام به نظر بنده مجتمع هاچه روستایی چه شهری باید حذف گردند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۸
16
3
سلام واقعا هر سال که می گذرد کارایی مجتمع ها بیشتر و مفیدتر می شود و حجم کار معاون آموزگاران کمتر شده و بهتر به امر تدریس توجه می شود وزیر محترم توجه به عملکرد و واقعیت بکن نه شتابزده - متشکرم
یدالله نصیری
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
14
2
باسلام؛باتوجه به حجم بالای کارمجتمع هاازلحاظ کیفیت آموزشی متاسفانه پیشرفت قابل ملاحظه ای صورت نمی گیردومدیران فقط کاریک خدمتگذارراانجام می دهند.امیداست بابرنامه ریزی بهترمشکلات مجتمع هارفع گردد.باتشکر
ناشناس اما باسابقه درپست مدیریتی مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱
1
15
باسلام عنوان مجتمع آموزشی وپرورشی خیلی خوب است ولی درطول این سه سال هیچگونه بازده وعملکرد مفید باکیفیت آموزشی دیده نشده است جزتراکم نیروی بی خاصیت دریک مکان به عنوان مجتمع آموزشی.کاش دوسال قبل به حذف آن اقدام کرده بودند.100٪باحذف مجتمع موافقم.پیروزباشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳
14
1
با سلام ،وجود مجتمع ها باعث شده تا در زمینه استفاده از امکانات ، نیروی انسانی ،صرفه جویی و مدیریت امور در فضایی کاملا" دوستانه و احترام متقابل و پیگیری امور پرورشی و آموزشی از مقطع ابتدایی تا ادامه کار در مقاطع بالاتر فراهم گردد . فکر می کنم بجای پاک کردن صورت مسئله نقاط قوت را تقویت و نسبت به برطرف کردن نقاط ضعف اقدام کرد و اینکه در هر شهر و منطقه ای مجتمع های موفقی وجود دارند که می توان از توان مثبت و عوامل موفقیت آنها بهره گرفت . با احترام مدیر مجتمع شهری از قم
آرش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸
1
12
سلام به نظر بنده انحلال مجتمع ها ضروری به نظر می رسد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۵
2
10
با ايجاد مجتمع هاي آموزشي انگيزه مديران سابق به طور كلي ازبين رفته است. سطح كيفيت اموزش به زير صفر رسيده است
مدیر مجتمع شهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲
7
2
سلام من مدیر مجتمع هستم اصلا هم حکومت نمیکنم وسعی دارم با همکاری مدیران مدارس به فرزندانمان خدمت کنیم اما مشکل در اینجاست که خود اداره از ما حمایت نمیکند مثلا در طی این سه سال یکبار هم نشده کارشناس ایتدایی با من تماس بگیره و مسئله ای رو در میان بگذره یا اینکه طوری رفتار میشه که انگار ما اضافی هستیم واین روی مدیران مدارس تاثیر گذاشته وحرف شنوی ندارن وخودشان را همه کاره مدرسه میدانند وخیلی مسایل دیگر حال اگه قراره بازم اینجوری باشه منحل بشه بهتره تا مدیران مجتمع بیش از این تحقیر نشن ولی اگه حمایت بشه بهترینها خواهد شد وخیلی هم کارایی خواهندداشت
کریم آقایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
1
12
بنده هم تجربه مدیریت مستقل و هم مدیریت مجتمع را دارم و اگر حمل بر خود ستایی نباشد در هر دو حال از مدیران موفق بودم و از این رو با حذف مجتمع ها هم روستایی و هم شهری صد در صد موافقم. زیرا مجتمع ها بخصوص مجتمع های روستایی بجز بار مالی و ایجاد سر در گمی برای دبیران و اولیا و مدیران تحت پوشش هیچ سودی برای آموزش و پرورش نداشته و نخواهند داشت این نظر تمامی همکارانی است که بنده در طی این چند سال با آنها در ارتباط بودم میباشد. با تشکر از وزیر محترم و کاردان آموزش و پرورش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
2
11
با حذف مجتمع های آموزشی که غیر از دادن امتیاز به افراد خاص و رانت و راحت طلبی ، نتیجه ای به بار نداشته کاملا موافقم و افرادی که بانی این طرح بوده اند باید در روز آخرت جوابگوی مردم باشند
معاون آموزگار شش پایه
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸
10
1
با سلام آقای وزیر حذف مجتمع های روستایی با توجه به معاون آموزگار بودن وشش پایه بودن بیشتر مدارس که وقت بهینه که باید صر ف آموزش شود صرف رفع مشکلات ورفع کمبود ها می گردد که معلم باید حداقل در یک هفته 2 الی 3 روز در مدرسه نباشد وبه دنبال کارهای اداری باشد که به ضرریک داتش آموز ی است که در چنین مدارسی در س می خواند پس خواهش می کنیم آقای وزیر مجتمع های روستایی را منحل نکنید.
دبير
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
4
1
سلام آقاي وزير
حذف مجتمع روستايي از دغدغه هاي آموزش و پرورش كم نمي كند . مديران مدارس با توجه به ورود چندين و چندساله در پست مديريت آموزشگاه خود به افرادي طماع ، زورگو ، پشت ميز نشين و ظالم مبدل گشته اند . ورود مجتمع ها در واقع زنگ خطر زياده طلبي اين افراد بود كه شروع به ناسازگاري نمودند . دبيران بيچاره براي رهايي از ظلمي و اجحافي كه در حق آنان روا مي شود به مديران مجتمع متوسل شده و راه چاره را از آنان طالب مي شوند كه اين بعنوان يك معظلي براي مديران يا بهتر بگوييم معاونين مدارس شده چون شان و ابهت مقامشان را متزلزل مي بينند و احساس خواري ميكنند. خدايا اين معاونين را به راه راست هدايت بفرما !!!!
مدیر مجتمع گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
5
1
آقای وزیر مجتمع های روستایی را اگر منحل کنید کمبود معلم و نیروی انسانی زیادی خواهید داشت چون برخی از مدارس با 160 نفر دانش آموز فقط با یک نفر معاون اداره می شود و نیروهای مجتمع در یک روز 5 الی 6 مدرسه را به این صورت اداره می کنند لطفا سری به مدارس نقاط محروم و پراکنده بزنید تا متوجه صحبت های این حقیر شوید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۴
5
2
باسلام .جناب آقاي فاني بايدعرض کنم بنده بعنوان مديرمجتمع که سابقه 22سال مديريت دارم بايدعرض کنم کارايي که مجتمع هاي روستايي داشته اندفراترازآنست که اوايل فکرش رامي کردندنه اينکه خودم مديرمجتمع هستم اين رامي گم بااينکه تمام کارهاي مدارس برروي دوش شخص مديرمجتمع مي باشدولي معاونين بازبه اين مديران دستورمي دهندپس معاونين آقابالاسرندارندبلکه هستنددوم اينکه مگه حق مسئوليت مديران مجتمع هاچقدربامعاونين تفاوت دارد.توي اين دوسالي که ازسرانه مدارس خبري نبودوازطرفي تورمي بالا برجامعه حاکم بودمديران مجتمع ها چگونه توانستندامتحانات و.....رابه پايان برسانندبدون اينکه معاونين اطلاع داشته باشندفيش هاي برق گاز آب وتلفن وموادوملزومات مصرفي وغيرمصرفي چگونه تامين مي کردند.گيرم که سرانه مدارس به خودشان واگزارشودآيابراي مدارسي که 10تا20دانش آموزدارنداين سرانه ناچيزمي تواندکدام کارش انجام دهدپس اين درايت مديران مجتمع ها بوده که توانسته تااين لحظه مدارس رانگه دارد.
دلسوز فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
0
0
بنده با خذف مجتمع ها مخالفم چون مدیر مجتمع از بی بند وباری مدیران جلو گیری میکند
آقای وزیر مشکلی که هست باید مدیر مدرسه حذف شده معاون ارشد نامیده شود اگر اداره های آموزش وپرورش به مدیران مجتمع ارزش سند تحول بنیادین را بگذارند و به معاونین مجتمع زیاد پر وبال ندهند این طرح حتما موفق میشود اگر طرح در بعضی جا ها نا موفق بوده این است که اداره هنوز جایگاه مدیر مجتمع را نمیشناسد و به سند تحول آشنایی کافی ندارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
0
0
طرح ترنم ولایت(مجتمع ها) قابل حذف نیستند.