در عصر دانایی با دانا خبر      دانایی؛ توانایی است      دانا خبر گزارشگر هر تحول علمی در ایران و جهان      دانایی کلید موفقیت در هزاره سوم      
کد خبر: ۱۲۰۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
معاون آموزشی وزارت علوم از برنامه ریزی برای برگزاری دوره های مشترک با دانشگاه های معتبر دنیا خبر داد و گفت: اولویت برگزاری این دوره ها با کشورهایی است که از نظر سیاسی مشکلی با آنها نداریم.
به گزارش خبرگزاری دانا، مجتبی شریعتی نیاسر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری دوره های مشترک آموزش عالی با همکاری دانشگاه‌های خارج از کشور گفت: دنبال راهکارهایی هستیم تا بتوانیم دوره مشترک با دانشگاه های معتبر دنیا برقرار کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در جریان تدوین برنامه های آن هستیم اگر شرایط آن فراهم شود، زمینه خوبی خواهد شد که دانشگاه های مطرح کشور ما بتوانند دوره های مشترک را برگزار کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم درباره اینکه اولویت برگزاری دوره های مشترک با کدام کشورها خواهد بود افزود: اولویت ما با کشورهایی است که به لحاظ سیاسی با آنها مساله نداریم و در عین حال از رشد علمی بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: از جمله این کشورها می توان به کشورهایی مانند ژاپن، روسیه، چین اشاره کرد که مشکل خاصی از نظر سیاسی با آنها نداریم و در عین حال از وضعیت علمی خوبی برخوردار هستند.


ارسال نظر